mandag den 11. oktober 2010

Vil du vinde en GRATIS plads på "Ryd op i dit klædeskab" workshoppen?

Gå ind på Dorthes Roderiers Facebook side og finde dette billede
Skriv en kommenter under billedet.... That's it! Jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer!

Lige nu er der 2 give aways i gang om 2 GRATIS pladser - Når Dorthes Roderier når op på 260 likes, så kommer der en plads mere i spil - det er nok meget snart, da vi er oppe på 253 lige nu! :o)
Konkurrencen løber til den 14 oktober - så skynd dig at hoppe ind og meld dig til med en kommentar.

Du kan også melde dig til workshoppen med det samme på Facebook - Find tilmeldingen lige her
Hvis du er sikker på at du vil med, så bare meld dig til workshoppen - vinder du en gratis plads, så får du bare ingen regning. :o)

4 kommentarer:

  1. Alleræreste Dorthe,
    hvor er det bare en fantastisk idé med en workshop! Selvom din blog er fyldt med SÅ mange vidunderlige idéer, er jeg sikker på, at man efter en workshop sletikke kan vente med at komme hjem og komme rigtigt i gang.

    SvarSlet
  2. Kæreste Annie

    Tusind tak for din kommentar - dejligt at høre! :o)

    Jeg bestræber mig selvfølgelig på at komme med så mange tips som overhovedet muligt... Så oprydning kan blive lidt mere almindeligt at tale om.

    Tricket med workshoppen er også at man selv skal lave den derhjemme - den er nemlig online og lige til at printe ud og gemme.

    Og du kan da vinde den (måske - hvis du er heldig)
    Bare skriv en kommentar på nedenstående link - så er du med i konkurrencen:

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=287929849994&set=a.156853179994.26598.150278554994

    Krydser fingre for dig! ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en god idé Dorthe - tror at der er rigtig mange kvinder, som kan bruge lige præcis din workshop

    SvarSlet
  4. Det ved jeg der er - så håber jeg bare de er klar til at åbne deres klædeskabe og se på dem med nye og helt åbne øjne.

    Send endelig videre, hvis du skulle kende nogen, der kunne trænge til en oprydning... :o)

    SvarSlet