søndag den 10. juni 2012

Længe siden sidst... + billede af Purløget

Så kom jeg endelig i gang igen og så alligevel ikke...

Der kom et par pjevs fra mig her hen over foråret, men hver gang det gik skidt med Purløgets søvnmønster, så blev bloggen desværre sidste prioritet igen, igen...

Jeg er nu taget på "kick-starter" weekend uden barn i Tisvildeleje 
så jeg kan få gang i bloggen igen - sådan rigtigt.

Min plan er at skrive ca en gang om ugen og så komme igang med nyhedsbrevet igen.
Er du ikke tilmeldt mit nyhedsbrev så gør det her.

Først skal du dog lige have lidt baby-guf. Mit elskede Purløg:


Ja, han er en meget glad lille fyr og vi elsker ham over alt på jorden!

Han blev født den 14 september 2011 og er snart 9 måneder gammel. Tiden flyver og jeg synes det er svært at følge med. Der sker bare noget nyt hele tiden - Det er fantastisk!

Jeg takker mange gange for de søde kommentarer omkring Carl og håber du er klar til en ny omgang oprydningstips fra min hånd... :o)

Kærligst Dorthe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar