torsdag den 15. november 2012

Ryd op i dit klædeskab og få (næsten) gratis kjoler!

Jeg har lige ryddet op i min kælder - fået sorteret i mit tøj og nu endelig lagt nogle af de kjoler, jeg ikke kan passe mere, til side.

Dagen efter jeg havde ryddet op, landede jeg mirakuløst på Reseconds facebook side 

Halløj, tænkte jeg - Perfekt! Resecond er nemlig en bytte butik.
Det foregår sådan at man kommer med en (ren og pæn) kjole og så får man en anden kjole med hjem - der er intet med priser. Det er bare en kjole for en kjole. Stine, der ejer butikken, kigger dine kjoler igennem og vælger dem der kan bruges i butikken. Det eneste man skal betale er en månedlig pris på 100 kr (for et abonnement på 6 mdr). Dvs at du kan bytte lige så mange kjoler du vil. Så hvis du bytter én kjole, har du fået en kjole til 100 kr og hvis du bytter 15 kjoler har du fået 15 nye kjoler til ca 6,50 kr stykket! Win-Win!


Jeg smuttede så forbi butikken. Jeg havde en hel pose med og Stine valgte 3 kjoler til butikken. Desværre var der ikke lige nogle af de kjoler jeg kunne lide, der passede mig den dag. Så jeg fik tre små byttelapper med hjem. Dem kan jeg så bruge en anden god gang. Så må lige forbi igen i næste uge... :o)


Det sjoveste var næsten også at jeg skulle skrive en lille historie til hver kjole jeg afleverede. Det var jo så også lidt sjovt at gå rundt og læse de andre kjolers historie. Jeg prøvede blandt andet en kjole der havde været med til Reumert Prisen... Det er jo lidt sjovt.

Så har du en masse kjoler, der bare hænger i klædeskabet uden at blive brugt og trænger du til en ny kjole til julefrokosten, så smut forbi Resecond og se om de ikke skulle have noget for dig. 


{Image Source: Resecond.dk}


"HOV jeg bor ikke i København", råber du måske...

Jamen, Stine har da selvfølgelig lavet en app, du kan downloade til din smartphone. Her kan du tage billeder af dine kjoler og bytte dem med andre rundt i hele landet og verden... Læs mere her

Maren har også været nede og bytte kjoler. Hendes kjoler er dog allerede væk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar